kalendarz rezerwacji - widok dzienny, tygodniowy lub miesięczny
widok rezerwacji w postaci listy
widok typu obłożenie dnia
wizualne rozróżnienie typów rezerwacji
realizacja rezerwacji całodniowych
definiowanie godzin dostępności (mogą być inne niż godziny otwarcia firmy/biura)
szczegółowe informacje o kliencie podczas dodawania rezerwacji
kontekstowe komunikaty w kalendarzu informujące, z jakiego powodu rezerwacja nie jest możliwa we wskazanym terminie
informacja, czy dana rezerwacja została już opłacona, czy jeszcze nie
obsługa wielu terminarzy, pozwalająca na realizację procesu rezerwacji np. w wielu punktach/oddziałach firmy
określanie parametrów terminarza – nazwy i godzin dostępności, czyli w jakie dni i w jakich godzinach klienci mogą dokonywać rezerwacji (mogą być inne niż godziny otwarcia firmy)
definiowanie przedziału czasowego, w którym możliwe jest dokonywanie oraz anulowanie rezerwacji (minimalny czas rezerwacji przed terminem, maksymalny czas rezerwacji w przód, anulowanie rezerwacji z wyprzedzeniem, odstępy czasu przy wyborze godziny rezerwacji)
wybór osób/zasobów przypisanych do danego terminarza
Terminarz
kalendarz rezerwacji - widok dzienny, tygodniowy lub miesięczny
widok rezerwacji w postaci listy
widok typu obłożenie dnia
wizualne rozróżnienie typów rezerwacji
realizacja rezerwacji całodniowych
definiowanie godzin dostępności (mogą być inne niż godziny otwarcia firmy/biura)
szczegółowe informacje o kliencie podczas dodawania rezerwacji
kontekstowe komunikaty w kalendarzu informujące, z jakiego powodu rezerwacja nie jest możliwa we wskazanym terminie
informacja, czy dana rezerwacja została już opłacona, czy jeszcze nie
obsługa wielu terminarzy, pozwalająca na realizację procesu rezerwacji np. w wielu punktach/oddziałach firmy
określanie parametrów terminarza – nazwy i godzin dostępności, czyli w jakie dni i w jakich godzinach klienci mogą dokonywać rezerwacji (mogą być inne niż godziny otwarcia firmy)
definiowanie przedziału czasowego, w którym możliwe jest dokonywanie oraz anulowanie rezerwacji (minimalny czas rezerwacji przed terminem, maksymalny czas rezerwacji w przód, anulowanie rezerwacji z wyprzedzeniem, odstępy czasu przy wyborze godziny rezerwacji)
wybór osób/zasobów przypisanych do danego terminarza
Wyszukiwarka terminów
szybkie wyszukiwanie wolnych terminów
określanie parametrów wyszukiwanych rezerwacji – rodzaju usługi, zasobu/osoby odpowiedzialnej za jej wykonanie oraz przedziału czasowego
możliwość wyświetlania wszystkich klientów w nowym oknie podczas wprowadzania rezerwacji
Wyszukiwarka terminów
szybkie wyszukiwanie wolnych terminów
określanie parametrów wyszukiwanych rezerwacji – rodzaju usługi, zasobu/osoby odpowiedzialnej za jej wykonanie oraz przedziału czasowego
możliwość wyświetlania wszystkich klientów w nowym oknie podczas wprowadzania rezerwacji
Klienci
lista klientów wraz historią rezerwacji, danymi kontaktowymi i notatkami
statusy klientów (zwykły, VIP)
Klienci
lista klientów wraz historią rezerwacji, danymi kontaktowymi i notatkami
statusy klientów (zwykły, VIP)
Usługi
określanie nazwy usługi, opisu, szacowanego czasu trwania oraz ceny (można ją ukryć na widgecie)
wybór usług, których rezerwacja będzie wymagała wcześniejszego opłacenia całej kwoty
kolor etykiety - dla każdej usługi można zdefiniować inny kolor, dzięki czemu będzie lepiej widoczna w terminarzu rezerwacji
opis usługi
Usługi
określanie nazwy usługi, opisu, szacowanego czasu trwania oraz ceny (można ją ukryć na widgecie)
wybór usług, których rezerwacja będzie wymagała wcześniejszego opłacenia całej kwoty
kolor etykiety - dla każdej usługi można zdefiniować inny kolor, dzięki czemu będzie lepiej widoczna w terminarzu rezerwacji
opis usługi
Zasoby (osoby/sprzęt/pomieszczenia)
edycja zasobu - w przypadku asortymentu można zdefiniować jego nazwę oraz nazwę publiczną (wyświetlaną w powiadomieniach, na widgetach itd.), w przypadku pracowników - imię i nazwisko oraz nazwę publiczną
możliwość dodania zdjęcia osoby/zasobu
definiowanie godzin dostępności zasobu/osoby, obsługiwanych usług oraz liczby rezerwacji, która może być jednocześnie do niego przypisana
kolor etykiety - dla każdego zasobu/osoby można zdefiniować inny kolor, dzięki czemu będzie lepiej widoczny w terminarzu rezerwacji
dodawanie adresów e-mail oraz numerów telefonów pracowników w celu wysyłania do nich automatycznych powiadomień o rezerwacji usług, do których są przypisani
opis zasobu - wyświetlany na widgecie na stronie www, jeśli przebieg rezerwacji ustawiony jest jako “Osoba/zasób -> usługa” (czyli klient podczas dokonywania rezerwacji w pierwszej kolejności wybiera osobę/zasób, a dopiero później rodzaj usługi)
możliwość realizacji rezerwacji całodniowych
Zasoby (osoby/sprzęt/pomieszczenia)
edycja zasobu - w przypadku asortymentu można zdefiniować jego nazwę oraz nazwę publiczną (wyświetlaną w powiadomieniach, na widgetach itd.), w przypadku pracowników - imię i nazwisko oraz nazwę publiczną
możliwość dodania zdjęcia osoby/zasobu
definiowanie godzin dostępności zasobu/osoby, obsługiwanych usług oraz liczby rezerwacji, która może być jednocześnie do niego przypisana
kolor etykiety - dla każdego zasobu/osoby można zdefiniować inny kolor, dzięki czemu będzie lepiej widoczny w terminarzu rezerwacji
dodawanie adresów e-mail oraz numerów telefonów pracowników w celu wysyłania do nich automatycznych powiadomień o rezerwacji usług, do których są przypisani
opis zasobu - wyświetlany na widgecie na stronie www, jeśli przebieg rezerwacji ustawiony jest jako “Osoba/zasób -> usługa” (czyli klient podczas dokonywania rezerwacji w pierwszej kolejności wybiera osobę/zasób, a dopiero później rodzaj usługi)
możliwość realizacji rezerwacji całodniowych
Kategorie zasobów
zarządzanie kategoriami zasobów - definiowanie nazwy kategorii (np. fryzjerzy, samochody, urządzenia medyczne) oraz rodzaju wchodzących w jej skład zasobów: pracownicy (osoby) lub asortyment (maszyny, urządzenia, samochody, sale, apartamenty itp.)
Kategorie zasobów
zarządzanie kategoriami zasobów - definiowanie nazwy kategorii (np. fryzjerzy, samochody, urządzenia medyczne) oraz rodzaju wchodzących w jej skład zasobów: pracownicy (osoby) lub asortyment (maszyny, urządzenia, samochody, sale, apartamenty itp.)
Uprawnienia użytkownika
Jeśli aplikacji zarezerwuj.pl będzie używać więcej niż jedna osoba, to każdej z nich możesz przyznać szczegółowe indywidualne uprawnienia dostępu do danych, terminarzy i modułów systemu. Możesz też nadać kolejnemu użytkownikowi uprawnienia administratora.
Uprawnienia użytkownika
Jeśli aplikacji zarezerwuj.pl będzie używać więcej niż jedna osoba, to każdej z nich możesz przyznać szczegółowe indywidualne uprawnienia dostępu do danych, terminarzy i modułów systemu. Możesz też nadać kolejnemu użytkownikowi uprawnienia administratora.
Powiadomienia SMS
aktywacja usługi SMS (pakiet bezpłatnych SMS-ów na start)
konfiguracja treści powiadomień i przypomnień wysyłanych do klientów z wygodnym podglądem wysyłanej wiadomości
możliwość automatycznego wstawiania w treści powiadomienia/przypomnienia dla klientów wybranych elementów, takich jak nazwa firmy, data rezerwacji, godzina, zasób odpowiedzialny za realizację, usługa
określanie czasu, w którym klient ma otrzymać przypomnienie o zbliżającym się terminie rezerwacji
konfiguracja treści powiadomień dla pracowników o pojawieniu się nowej rezerwacji na usługę, którą wykonują
możliwość automatycznego wstawiania w treści powiadomienia dla pracowników wybranych elementów, takich jak nazwa firmy, klient, data, miejsce, godzina, zasób oraz usługa
możliwość automatycznej wysyłki powiadomienia do pracownika odpowiedzialnego za realizację zarezerwowanej usługi (jeśli w systemie został do niego przypisany numer)
możliwość wysyłania powiadomień pracowniczych na numer ogólny (np. do właściciela firmy)
określanie, czy SMS-y mają zawierać polskie znaki (od tego zależy ilość znaków, składających sią na jedną wiadomość)
szacowanie ilości SMS-ów wysyłanych w ramach jednego powiadomienia
informacje o statusie usługi SMS - data wygaśnięcia, pozostała pula SMS-ów do wykorzystania
Powiadomienia SMS
aktywacja usługi SMS (pakiet bezpłatnych SMS-ów na start)
konfiguracja treści powiadomień i przypomnień wysyłanych do klientów z wygodnym podglądem wysyłanej wiadomości
możliwość automatycznego wstawiania w treści powiadomienia/przypomnienia dla klientów wybranych elementów, takich jak nazwa firmy, data rezerwacji, godzina, zasób odpowiedzialny za realizację, usługa
określanie czasu, w którym klient ma otrzymać przypomnienie o zbliżającym się terminie rezerwacji
konfiguracja treści powiadomień dla pracowników o pojawieniu się nowej rezerwacji na usługę, którą wykonują
możliwość automatycznego wstawiania w treści powiadomienia dla pracowników wybranych elementów, takich jak nazwa firmy, klient, data, miejsce, godzina, zasób oraz usługa
możliwość automatycznej wysyłki powiadomienia do pracownika odpowiedzialnego za realizację zarezerwowanej usługi (jeśli w systemie został do niego przypisany numer)
możliwość wysyłania powiadomień pracowniczych na numer ogólny (np. do właściciela firmy)
określanie, czy SMS-y mają zawierać polskie znaki (od tego zależy ilość znaków, składających sią na jedną wiadomość)
szacowanie ilości SMS-ów wysyłanych w ramach jednego powiadomienia
informacje o statusie usługi SMS - data wygaśnięcia, pozostała pula SMS-ów do wykorzystania
Powiadomienia e-mail
konfiguracja treści powiadomień i przypomnień wysyłanych do klientów z wygodnym podglądem wysyłanej wiadomości
możliwość automatycznego wstawiania w treści powiadomienia/przypomnienia dla klientów wybranych elementów, takich jak nazwa firmy, data, godzina, miejsce, zasób odpowiedzialny za realizację oraz usługa
określanie czasu, w którym klient ma otrzymać przypomnienie o zbliżającym się terminie rezerwacji
konfiguracja treści powiadomień dla pracowników o pojawieniu się nowej rezerwacji na usługę, którą wykonują
możliwość automatycznego wstawiania w treści powiadomienia dla pracowników wybranych elementów, takich jak nazwa firmy, klient, data, miejsce, godzina, zasób odpowiedzialny za realizację oraz usługa
możliwość automatycznej wysyłki powiadomienia do pracownika odpowiedzialnego za realizację zarezerwowanej usługi (jeśli w systemie został do niego przypisany adres e-mail)
możliwość wysyłania powiadomień pracowniczych ogólny adres e-mail (np. do właściciela firmy)
Powiadomienia e-mail
konfiguracja treści powiadomień i przypomnień wysyłanych do klientów z wygodnym podglądem wysyłanej wiadomości
możliwość automatycznego wstawiania w treści powiadomienia/przypomnienia dla klientów wybranych elementów, takich jak nazwa firmy, data, godzina, miejsce, zasób odpowiedzialny za realizację oraz usługa
określanie czasu, w którym klient ma otrzymać przypomnienie o zbliżającym się terminie rezerwacji
konfiguracja treści powiadomień dla pracowników o pojawieniu się nowej rezerwacji na usługę, którą wykonują
możliwość automatycznego wstawiania w treści powiadomienia dla pracowników wybranych elementów, takich jak nazwa firmy, klient, data, miejsce, godzina, zasób odpowiedzialny za realizację oraz usługa
możliwość automatycznej wysyłki powiadomienia do pracownika odpowiedzialnego za realizację zarezerwowanej usługi (jeśli w systemie został do niego przypisany adres e-mail)
możliwość wysyłania powiadomień pracowniczych ogólny adres e-mail (np. do właściciela firmy)
Wyjątki dostępności (nieobecności, urlopy itp)
określanie terminów z możliwością uwzględnienia zakresów godzinowych, co pozwala np. obsłużyć pracę wielozmianową
wyjątek dla terminarza - terminy we wskazanym zakresie będą niedostępne na poziomie całego terminarza
wyjątek dla osoby/zasobu - dodanie urlopu dla pracownika lub wyłączenie z możliwości rezerwacji wskazanego zasobu w dowolnym zakresie dni
uwagi o wprowadzonym wyjątku dostępności
Wyjątki dostępności (nieobecności, urlopy itp)
określanie terminów z możliwością uwzględnienia zakresów godzinowych, co pozwala np. obsłużyć pracę wielozmianową
wyjątek dla terminarza - terminy we wskazanym zakresie będą niedostępne na poziomie całego terminarza
wyjątek dla osoby/zasobu - dodanie urlopu dla pracownika lub wyłączenie z możliwości rezerwacji wskazanego zasobu w dowolnym zakresie dni
uwagi o wprowadzonym wyjątku dostępności
Formularze na www (widgety)
tworzenie widgetów (mechanizmów rezerwacji online) do umieszczenia na stronie www - można osadzić na swojej stronie sam przycisk wywołujący formularz rezerwacji w oknie lub pełen formularz rezerwacji wkomponowany w treść strony
określenie przebiegu rezerwacji - można zdecydować, czy klient składając rezerwację będzie w pierwszej wybierać rodzaj usługi, a następnie zasób/osobę lub na odwrót: najpierw osobę/zasób, a później rodzaj usługi
możliwość ukrywania cen na formularzu (dla wybranych usług lub całości widgetu)
pola własne - możliwość dodania własnego pola o dowolnej nazwie, ograniczenia maksymalnej ilości znaków oraz określenia, czy jest ono obowiązkowe do wypełnienia podczas dokonywania rezerwacji
Formularze na www (widgety)
tworzenie widgetów (mechanizmów rezerwacji online) do umieszczenia na stronie www - można osadzić na swojej stronie sam przycisk wywołujący formularz rezerwacji w oknie lub pełen formularz rezerwacji wkomponowany w treść strony
określenie przebiegu rezerwacji - można zdecydować, czy klient składając rezerwację będzie w pierwszej wybierać rodzaj usługi, a następnie zasób/osobę lub na odwrót: najpierw osobę/zasób, a później rodzaj usługi
możliwość ukrywania cen na formularzu (dla wybranych usług lub całości widgetu)
pola własne - możliwość dodania własnego pola o dowolnej nazwie, ograniczenia maksymalnej ilości znaków oraz określenia, czy jest ono obowiązkowe do wypełnienia podczas dokonywania rezerwacji
Raporty
rankingi popularności danych usług i zasobów
rankingi przychodów pochodzących z rezerwacji konkretnych usług lub zasobów oraz od klientów
rankingi klientów - najczęściej obsługiwani/najczęściej odwołujący rezerwacje
ranking metod płatności - przejrzyste zestawienie płatności dokonanych za pomocą gotówki, karty, online lub bonu sprzedażowego
możliwość pobierania raportów w formacie PDF wraz z możliwością przeglądania/drukowania z poziomu przeglądarki
Raporty
rankingi popularności danych usług i zasobów
rankingi przychodów pochodzących z rezerwacji konkretnych usług lub zasobów oraz od klientów
rankingi klientów - najczęściej obsługiwani/najczęściej odwołujący rezerwacje
ranking metod płatności - przejrzyste zestawienie płatności dokonanych za pomocą gotówki, karty, online lub bonu sprzedażowego
możliwość pobierania raportów w formacie PDF wraz z możliwością przeglądania/drukowania z poziomu przeglądarki
Dokumenty
cennik rezerwacji usług i zasobów
grafik pracownika lub zasobu - lista przypisanych rezerwacji (okres czasowy można ustawić dowolnie) wraz z godzinami rezerwacji, rodzajami usług, klientami i uwagami klienta/pracownika
możliwość pobierania dokumentów w formacie PDF wraz z możliwością przeglądania/drukowania z poziomu przeglądarki
Dokumenty
cennik rezerwacji usług i zasobów
grafik pracownika lub zasobu - lista przypisanych rezerwacji (okres czasowy można ustawić dowolnie) wraz z godzinami rezerwacji, rodzajami usług, klientami i uwagami klienta/pracownika
możliwość pobierania dokumentów w formacie PDF wraz z możliwością przeglądania/drukowania z poziomu przeglądarki
Zgody
dodawanie zgód RODO na przetwarzanie danych osobowych, akceptacji regulaminu usługi czy przetwarzania danych w celach marketingowych, zarządzanie ich treścią, oznaczanie zgód wymaganych do zaznaczenia
możliwość skorzystania z przykładowych treści zgód, bez potrzeby tworzenia własnego tekstu
Zgody
dodawanie zgód RODO na przetwarzanie danych osobowych, akceptacji regulaminu usługi czy przetwarzania danych w celach marketingowych, zarządzanie ich treścią, oznaczanie zgód wymaganych do zaznaczenia
możliwość skorzystania z przykładowych treści zgód, bez potrzeby tworzenia własnego tekstu
Płatności online
aktywacja i konfiguracja konta Przelewy24, pozwalającego na obsługę płatności online
Płatności online
aktywacja i konfiguracja konta Przelewy24, pozwalającego na obsługę płatności online
Strona wizytówkowa
tworzenie strony wizytówkowej dla firmy (adres strony generowany jest na podstawie nazwy firmy)
możliwość zamieszczenia do trzech formularzy rezerwacji
możliwość dostosowania treści oraz wyglądu opisu wyświetlanego na stronie wizytówkowej
możliwość dostosowania logo firmy oraz baneru, edycja danych kontaktowych, takich jak godziny otwarcia, numer telefonu, adres
możliwość zawarcia na stronie odnośników prowadzących do konta firmy na Facebooku oraz Instagramie
pozycjonowanie strony (SEO) - własny meta tytuł oraz meta opis lub możliwość skorzystania z tekstów wygenerowanych przez zarezerwuj.pl
Strona wizytówkowa
tworzenie strony wizytówkowej dla firmy (adres strony generowany jest na podstawie nazwy firmy)
możliwość zamieszczenia do trzech formularzy rezerwacji
możliwość dostosowania treści oraz wyglądu opisu wyświetlanego na stronie wizytówkowej
możliwość dostosowania logo firmy oraz baneru, edycja danych kontaktowych, takich jak godziny otwarcia, numer telefonu, adres
możliwość zawarcia na stronie odnośników prowadzących do konta firmy na Facebooku oraz Instagramie
pozycjonowanie strony (SEO) - własny meta tytuł oraz meta opis lub możliwość skorzystania z tekstów wygenerowanych przez zarezerwuj.pl
Sprzedaż
automatyczne wystawianie dokumentów sprzedaży dla rezerwacji - faktury, paragonu, zamówienia, proformy
wybór momentu, w którym powinien zostać wystawiony dokument handlowy - w momencie stworzenia rezerwacji, przy zmianie statusu płatności lub zmianie statusu rezerwacji
wysyłka wystawionych dokumentów do klientów w formie załączników w wiadomościach e-mail
powiadomienia dla pracowników o wystawieniu dokumentu sprzedaży dla danej rezerwacji - wiadomość e-mail można wysłać na indywidualny adres pracownika lub na wspólny adres firmowy
Sprzedaż
automatyczne wystawianie dokumentów sprzedaży dla rezerwacji - faktury, paragonu, zamówienia, proformy
wybór momentu, w którym powinien zostać wystawiony dokument handlowy - w momencie stworzenia rezerwacji, przy zmianie statusu płatności lub zmianie statusu rezerwacji
wysyłka wystawionych dokumentów do klientów w formie załączników w wiadomościach e-mail
powiadomienia dla pracowników o wystawieniu dokumentu sprzedaży dla danej rezerwacji - wiadomość e-mail można wysłać na indywidualny adres pracownika lub na wspólny adres firmowy